Vi sælger kvalitet - derfor tilbyder vi kantstårsgaranti til erhvervskunder
Hos Jyske Storkøkken giver vi 1 års kantskårsgaranti på alle porcelænstallerkner til alle erhvervskunder. Og det betyder ikke, at Larry med garanti slår dem i stykker. Tværtimod. Det betyder, at vi sender dig en ny tallerken, hvis der for eksempel ryger en flig af under opvasken. Det er da en god service – og det koster heller ikke ekstra.
Køber du en tallerken hos os, skal den kunne holde til professionel brug. Den skal kunne holde til det daglige slid, industriopvaskemaskine og et travlt arbejdsmiljø, uden at der kommer skår i kanten. Derfor får du automatisk 1 års skårgaranti med i købet, når du køber en af vores tallerkener.
I hvilke situationer dækker garantien?
Er du erhvervskunde og har købt en porcelænstallerken gennem Jyske Storkøkken, gælder garantien i 1 år fra den dato, du modtag tallerkenen.
Garantien dækker, hvis du uheldigvis oplever, der er gået en flig af kanten på tallerkenen. Uanset om det er sket under opvask, ved brug, ... eller noget helt tredje (gælder dog ikke ved uheld, hvor tallerkenen smadres). Så sørger vi for, du modtager en ny tallerken. Garantien gælder ikke ved køb af tallerkener, der udgår af sortiment eller er angivet som restpartier. Special hjemtagne varer/skaffevarer sælges heller ikke med kantskårsgaranti.
En flig er gået af en tallerkenkant - hvad gør du?
Så skal du bare ringe til os på 86812627 eller skrive en mail til [email protected] og informere os om dette. Så sørger vi for, du får en ny - så enkelt er det.